0. Häng med i UTMANINGEN!

I kategorin "utmaningen" lägger jag upp en utmaning till dig ett par gånger i månaden. Du får då två veckor på dig till nästa utmaning att göra en förändring. Det är saker som jag själv gör och ser fungera. Det väntar utmaningar inom teman som Frivillig Enkelhet, Dina Pengar, Gemenskap, Gör Dig Hörd och så förstås Ekologi. Utmaningarna ska vara enkla att utföra och kännas bra snabbt.

Bli med nu! Och skriv in det du gjort, så gör vi en skillnad tillsammans. Välj ut de utmaningar som passar just dig. Några är bättre än inga! Om tre personer gör en tredjedel av utmaningarna - tillsammans med mig - så har jag inspirerat till att göra dubbelt så bra som jag skulle kunna på egen hand. Häng med redan från början och inspirera dem i din närhet med dina goda handlingar.


När du utfört utmaningen, inom tidsramen eller senare, så lägg in en kommentar eller maila mig, så lägger jag upp dig på listan med de utmanade (om du inte redan är med där förstås)! Tillsammans förändrar vi världen, bit för bit.

2 kommentarer:

Ann-Christin sa...

Jag hänger med på utmaningen och lägger upp en länk på min blogg! Min största egna förändring det här året är köpstopp.

Bett R World sa...

Ja! Jag har min första utmanare!