Bett R Worlds dagbok

Jag har längtat efter att skriva lite mer av dagboksnoteringar istället för så faktaspäckat som det blivit här på Klotet 2007. Har saknat kreativiteten. Därför delar jag helt upp det framöver. Fakta här och dagbok på Bett R World BLOGGAR FÖR VÄRLDEN. Och jag vrider klockan tillbaka till tiden före starten av Klotet 2007 och börjar någonstans i oktober med att presentera Betts liv för den stora miljömedvetenheten slår till. Men jag går hela vägen. Ska det vara kreativt så ska det. Därför är mycket i, kanske det mesta, i dagboken ren fantasi. Det dagboks-Bett och jag har gemensamt är vårt geografiska läge i Sverige - Malmöregionen - och IT-yrket. Bett får bli en något yngre version och bor med sin ingenjör Adrian. Det gör jag också, men han heter något annat. I övrigt är hela hennes familj ett enda stort påhitt... jag tror det blir bäst så för släktsämjans skull.

Inga kommentarer: