Det känns så härligt när det bubblar!

Nu är min blogg dryga månaden gammal och småbubblor från den börjar dyka upp - i små samtal bland släkten, genom kommentarer på min blogg och som länkar från andra bloggare. Jag blev glad i flera timmar när jag såg att nygifta Maria (som var i mitt favoritland Thailand i höstas), lämnat en kommentar på den alldeles splitternya utmaningen - så fort jag lagt upp den - om att hon var färdig med den! Och givetvis var jag tvungen att bubbla iväg i bloggosfären till Marias blogg och där hittade jag ett intressant inlägg á la gräset-är-grönare-på-andra-sidan-staketet och att vi inte kan shoppa oss lyckliga i längden. Och såg att Rik på riktigt kommit ut som pocket.

Och medan jag lämnar bubblor därhän ett tag på sin färd ut i världen, sitter jag kvar vid änden av det långa ekbordet där jag skriver på min laptop och fördjupar mig i tacksamheten över min lillasysters tips om Kiviks äppeljuice (för mitt mål om att hitta tre lokala produkter) och Anki fröken Köpstopps inlägg om begagnat på Bokbörsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste bara säga att boken ”Rik på riktigt” bör läsas av alla som har någon liten gnutta fundering kvar, om livet och dess mening. Lättläst och stimulerande till att motivera dig att förändra ditt liv, till ett meningsfullare liv. Köp den inte! Spar på skogen och låna den på ditt Bibliotek.

Ursäkta reklamen? men det är en bra bok! ;)