Lite statistik

De vanligaste sökfraserna (senaste månaden) som gjort att läsare hamnat här på klotet 2007 är följande:

  1. hjärnblödning (att googla hjärnblödning ger 200 000 träffar, kul att många väljer att klicka sig hit till min blogg)
  2. koldioxidbanta (förmodligen så letar folk efter Malmös satsning på bantningsgrupper som vill minska sitt koldioxidutsläpp i allmänhet... här på klotet var det begränsat till maten och alla är givetvis välkomna att läsa om klotets koldioxidbantning också).
  3. koldioxid mat
  4. uff
  5. ekologiskt te (eguale är min senaste provsmakning och omdömme kommer - gott)

3 kommentarer:

Ann-Christin sa...

Hur får man fram sån här statistik? Jag har också ritecounter men jag får upp nada när jag kollar search engine keywords

Bett R World sa...

Det finns en "Search Engines" och en "Keywords". Jag valde Keywords och senaste 30 dagarna som intervall.

Ann-Christin sa...

Äntligen börjar jag få ordning på min statistik. Jättekul att läsa hur folk hittar till bloggen.