Och så går det...med målen för en bättre värld 2007

Halva januari har gått och jag har svettats rejält med min blogg. Ett tag glömde jag till och med bort att jag startade den för att hjälpa mig uppnå mina mål för 2007. I vissa fall avspeglar de utmaningen jag lägger upp, men inte en nödvändighet.

Idag har jag kikat på målen och ser att jag kan bocka av två stycken:
Ett mål under att Bidra till Ekonomisk Rättvisa och ett under att Bidra till ett Sammanknutet Samhälle - fast listan på möjliga sätt att göra sig hörd - platsar kanske bättre under demokrati. Jag postade listan tidigare idag, men skrev kladden redan i december och det var så jag kom på idén med att starta en blogg - och bloggen börjar ju kännas som en liten gemenskap nu, så jag låter målet vara kvar där det är. Hur som helst - avbockat med min för dagen egendesignade bock framför.

Clipart from Clipartheaven.com

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: