suckar och så statistik

Egentligen är tiden hög. Hög för månadens nya inspiratör. Men jag är låg, ack så låg. Har legat däckad i frossa och tyckt riktigt synd om mig själv. Men det får man ju också göra ibland. Blev sjuk på min födelsedag dessutom! Så eftersom jag inte känner mig så inspirerad, får månadens inspiratör helt enkelt vänta... varför stressa saker.
Jag hade i alla fall en bra födelsedag innan sjukan tog över. Min dotter, två och ett halvt, hade bestämt att jag skulle få en grön tallrik av henne. Hon pratade om denna gröna tallrik i flera dagar och jag är inte ens säker på att hon vet vad grön är för något. I alla fall hittade vi en fin liten ljusgrön Höganässkål som hon snabbt "hjälpte" mig ta av presentpappret på. Sen har jag ska jag få min födelsedagsfrukost på sängen på söndag, så jag har i alla fall något att se fram emot även om saker kunde ha känts bättre just nu. Här kommer i alla fall maj månads topp-5-lista.

  1. Utmaningen v. 13-14: Koldioxidbanta!
  2. Om att skrota SFI - Svenska För Invandrare
  3. Broccoli mot Hjärnblödning
  4. Tips till duktiga flickor
  5. Mail till vår integrationsminister